2010 m. gruodžio 11 d., šeštadienis

Kvapnieji, skanieji sausainiukai - meduoliukai

Kalėdos - vienintelis laikas metuose kada iš ties džiaugiuosi ir su mielu noru kepu sausainiukus, kepiniukus, keksiukus ir visokius kitokius skanėstus. Meduoliai - be galo kvapnūs ir skanūs sausainiai, tiesa, tešla nėra labai "lengva" darbui, bet verta. Čia puikus receptus (man labiausiai patikęs), jį banaliai radau ant sausainiukų prieskonių pakelio... likau sužavėta...

Ingredientai:
100 gr. sviesto
100 gr. cukraus
150 gr. medaus
1 kiaušinis
400 gr. miltų
1 arbat. š. kepimo miltelių
2 arbat. š. prieskonių meduoliams (sudėtis: cinamonas, muskatai, kaldendra, pankoliai, imbieras, gvarzdikėliai, kvapieji pipirai, anyžiai, žvaigždanyžiai, kardamonas)

Tešlos gaminimas labai paprastas. Kadangi mano medutis buvo jau kietesnis, jį ištirpinau kartu su sviestuku, sudęjau cukrų, įpyliau miltus su įmaišytais kepimo milteliais bei prieskoniais, bei įmušiau kiaušinį. Gerai suminkiau tešlą, suvyniojau į plėvelę ir įdėjau į šaldytuvą atvėsti maždaug pusvalandžiui.

 Atvėsusią tešlą kočiojimui aš skirstau į kelis gabalėlius.
Iškočioti reiktų apie pusės centimetro storio.
 Kočioju aš pagrindą ir kočėlą patepu aliejumi, taip kočioti man lengviau.
Kepu apie penkiolika minučių orkitėjė. Sausainiukus geriau kepti ant kepimo popieriaus.








Iškepę sausainėliai atrodys maždaug taip. Išeiga man - dvi kepimo skardos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą